Thursday, June 16, 2011

Utusan Malaysia hina islam

Patut lah org panggil utusan tu utuseks sb hina islam rupenya!selama ni aku baca utuseks tu x lah teruk sgt ni tiba2 jd isu lak!mmg surat khabar porno betullah surat khabar ni!ishhhhhhhhhhhhh nak tau bukti dia sy tunjukkan bukti dia ye
sy harap kerajaan kena ambil tindakan berkaitan hal ini yg boleh buat umat islam kucar kacir gara2 kartun bangang ni! kalau boleh boikot teros utuseks ni!nak tau berita selanjutnya sila klik sinihttp://eksenkamen.blogspot.com/2011/06/utusan-malaysia-hina-islam.html
kalau kes mcm ni mmg amy x boleh nak bersabar!akhbar biadap utuseks ni dah melampaui batas! kena gak ambil tindakan!
update pada pukul 7.39 pm

1 comment: