Saturday, June 11, 2011

Terengganu Menang..

Hari ni terengganu menangggggg yes terengganu menanggg....terengganu vs kelantan 2-1 hahahaha,tahniah pada pasukan terengganu kerana berjaya bawa mara ke separuh akhir,ishh betol ke,hehehehe aku x tgk sgt bola2 ni,tp aku sokong mana yg menang je lah,hehehehe sambil tgk bola sambil tgk cerekarama mlm ni :p hahahaha iklan je tukar channel gk terengganu 2-1 kalahkan kelantan,pada kelantan pon aku ucapkan tahniah gak sb korg dah buat yg terbaek,biasa lah tu menang kalah adat pertandingan kan...tgk bola sambil mkn ice cream tu,nyum..nyum...hehehehe kalau MU & Chelsea tu dua2 aku minat,hehehehe aku x suka barcelona menang,hahahaha tp x apa lah MU x menang dah adat pertandingan kan,hehehehehe hari ni mmg keje aku asyik online je,hehehe esok aku nak kena berehat lak,sb hari ahad kan,cuti hujung minggu dan esok sekolah pon bermula,keje sekolah..ehhhhhh aku dah x sekolah lagi lah,haiya...hehehhehehe aku mmg suka merepek pon,hahahaha :p

No comments: