Friday, June 17, 2011

Pekida Nak Saman Syamsul Yusof & Farid Kamil

Apa pasal pekida nak saman diaorg,SYAMSUL YUSOF & FARID KAMIL, aiyo kerana perkataan abang long & ayahanda ke jadi masalanya,haiya kenapa diaorg nak saman2 lak ni oi,hahahahaha
aku pon x fahamlah dgn diaorang & aku x nak komen apa2 pasal saman menyaman ni,takut2 kena marah lah ye,susah aku nak jawab dgn ayah aku lak nanti,hahahaha apa2 pon korg kena lawat blog kawan fb aku ni http://lekatlekitgurl.blogspot.com/2011/06/pekida-bakal-saman-syamsul-yusof-farid.html
lps tu korg komen kat blog dia ni,dah lama dah cite ni rupenye,teman baru nak khaborkan,huahuahuahua
apa pon fikir sebelum ambil tindakan,amy pon x tau siapa salah siapa benar,
persoalannya sekarang ni?
kenapa diaorg bakal disaman,sb aku belom tgk filem kl gangster & kongsi lagi..
bapak aku x kasi aku keluar tgk wayang lah dgn member,jadi anak manja mcm aku ni :p
hak mereka lah nak saman ke x? ade ke penulis blog tu siap hina pekida lagi..nak baca aku bagi link dia...http://www.loveydoveydoo.com/2011/06/abang-long-ayahanda.html 
ok,tu link dia,penulis blog ni setanding dgn mulut laser2 artis malaysia ni,hahahah x perlu lah aku sebut nama diaorg laser tu nnt x pasal2 diaorg sumpah aku 7 keturunan susah aku
korg nak panggil aku anjing ke,babi ke,go ahead
lagipon 2 makhluk paling hina tu adelah ciptaan ALLAH jugak kan,
aku tau aku tulis blog ni berdasarkan apa yg aku fikir & perasaan aku..
korg nak kutuk aku lantak korg lah!aku x kesah..yg penting aku hanya sampaikan bahan berita dari mana2 sudut internet je,is up to you lah nak ckp apa pasal aku,yg penting aku tahu siapa diri aku...
sebelum nak komen tu fikir elok elok ye..jgn main komen je..dlm blog aku ni...lupe lak nak bgtau blog lovedoveydoo.com tu kan ,dia penah gak kutuk org bertudung urban....dia free hair x sedar,kufur nikmat betollah !ishhhh malas aku nak kutuk dia,lagi dia suka org kutuk dia..dia kan hati kebal/bebal,hahahahaha mana 1 yg betul ni,hahahaha
nak baca blog dia kutuk wanita bertudung tu baca ni hah..http://www.loveydoveydoo.com/2011/04/carutan-untuk-minah-bertudung-urban.html 
siap ayat pedih lagi tu,mcm sial je..
update pada pukul 4.18 am 18 jun 2011

No comments: