Friday, June 10, 2011

Anda Semua Cukup Bagus Bila Fitnah Orang?

Orang yg ade masalah phd je yg suka sgt fitnah org ni pantang tgk org senang sikit mula nak dengki!mulut mcm puaka je fitnah org!yg x bersalah pon dianggap bersalah..aku tau aku penah gak tuduh org tu yg bukan2 tp aku rimas lah asyik bergaduh dgn org je masa sekolah menengah dulu,but the way my dad x bagi aku belaja jauh2 sb aku ni sombonng a.k.a kuat mengamuk atau bahasa kasarnya gila!aku kan jahat!sombong buat apa nak berkawan dgn aku!!!!baik ko x payah nak berkawan dgn aku!manusia x perfect ok! aku jahat,mulut lazer,dan suke menyusahkan org..aku tau aku x sempurna!!cume ALLAH je yg dpt hukum aku,keluarga aku tau sape aku..kawan2 rapat aku tau sape aku...dan aku sendiri pon tau perangai aku tp aku kdg2 rasa bersalah gak pada diri aku,baik aku salahkan diri sendiri sebelum nak salahkan org lain..aaaaaaaa stressnya aku...aku x kesah kalau manusia nak benci aku tp aku kesah kalau ALLAH benci aku!sb dosa org fitnah ni lebih besar dari pembunuh...ishh seram lak aku dgrnya...yg aku x faham kenape masa aku sekolah rendah aku asyik kena tuduh je :( apa salah aku :( dhlah aku x penah ambik/pinjam buku teks org masa aku darjah 2,aku x pernah mkn khinzir,tp cume kertas kerje bapaka aku g aku buat kira2 sb aku kan lemah math,aku dituduh mkn khinzir masa aku darjah 3,aku jugak penah kena tuduh meniru masa kat tuisyen dulu masa darjah 6 kebetulan jawapan aku sama sb aku berfikir sendiri bkn aku meniru!!susah betol aku nak maafkan manusia dajjal mcm diaorg tu!kalau boleh biar ALLAH je yg menilai mereka!bkn aku,aku bkn tuhan!!!

No comments: