Friday, June 24, 2011

Amy dituduh buat fitnah

Mmg aku down sgt skrg ni!ade ke dia panggil aku nyah!dia maen ikut sedap anak tekak dia je tuduh aku bukan2 mcm tu! ni lah bukti2 dia tuduh aku dgn kawan fb aku bersubahat malukan kawan dia nama dia lebih korg mcm ni,memey? x akan memey suhaiza kawan dia?hahahaha sah2 dia ni peminat setia memey kan,kalau nak tau lebih lanjut pasal minah yg  dia tuduh  nama dia farah kusut masaihttp://www.facebook.com/kenitkusut kalau x ade bukti jgn maen serkap jarang je!ade ke dia tuduh aku bersubahat malukan member dia yg nama memey tu! nak bukti kena tunjukkan kat fb!buat print screen sekali!pandai pulak dia selongkar password org utk tuduh aku malukan dia!hey!ko yg tuduh org tanpa bukti yg kukuh! ade aku kesah ko tu anak polis ke! anak kongsi gelap ke! GTH lah!
update pada pukul 4.02 am,25 jun 2011

  • kauu tuhh x de tuhan suke2 naxx kutok org ?? ckp pandaii ... ox bengap
    22 minutes ago · 

  • Amy Amira eh,kau yg buat fitnah dkt fara ni apasal!apa tujuan ko tuduh dia bukan2? apa salah dia?
    21 minutes ago · 

  • Nur Aliza eh kauu ... fara buad fitnah kt mem akuu kauu x pk .. kauu sdp je join skly ... kauu ngn fara same je ! hipokrit ..
    20 minutes ago · 

  • Amy Amira ok,aku akan copy paste kat pak cik aku!uncle aku polis!ok aku akan report perkara ni pada pak cik aku!
    18 minutes ago · 

  • Nur Aliza ade akuu kisah ?? wehh ayah akuu kn .. ketua polis negara ?? so what ???
    15 minutes ago · 

  • Amy Amira aku dah copy paste kan bende alah ni ok,esok ko tgk di twitter!
    14 minutes ago · 

  • Nur Aliza alahaiii nyah ,,, mak mlz naxx mlyn budax2 cm kauu nehh ... buang mse makk je ..
    13 minutes ago · 

No comments: