Wednesday, July 6, 2011

ULAR BERKEPALA LIMA?ANEH KAN

Baru tadi aku tgk kat gambar fb mak su aku ade gambar ular berkepala lima,nak tgk,sila angkat kaki,hahahaha jap ye,hi3 cube tgk kat sebelah tu,hahahaha mmg aneh kan selalu ular kepala satu je,ni kepala lima oi...hahaha aku pon x pernah tgk bende alah ni...ni pon baru tgk kat fb mak su aku ular berkepala lima,hi3 menurut sumber ni dari http://www.lintasberita.com/Fun/Aneh/foto-ular-kobra-berkepala-5-ditemukan-di-mangalore
see,kan aku dh ckp ni kan kejadian ALLAH,mmg unik ciptaan ALLAH ni kan...sb tu dia bagi segala2 nikmat dan kemewahan yg ada pada sume makhluknya termasuk lah ular tedung ni,tp ular ni mmg patut pon dibunuh kalau dia mengancam nyawa manusia bagai nak mati kan,huhuhuhu x akan lah org nak edit2 gambar ular tu pulak kan,haiya kalau betul mmg sah2 aku tertipu,ayoyoyoyo :( habes bah sy...huhuhuhuhuhuhuhu korg nilai lah sendiri yek,huhuhuhuhu au revoir...
update pada pukul 4.22 am

No comments: