Thursday, July 7, 2011

Ada Apa Dengan Leher Ayam

Org tua2 dulu kata kalau anak dara makan leher ayam nanti leher dia senget masa dia bersanding nnt?betul ke?nenek aku(sebelah ayah) aku pon ckp mcm tu tp nenek aku yg sebelah ibu ni kata diaorg suntik ubat kat leher ayam tu sb org x boleh makan..bkn anak dara je,nenek aku pon skrg ni x makan sgt leher ayam...mmg x byk daging pon,hahahaha cube korg tgk betul2 leher ayam tu kan,kalau digoreng mmg lah x ade daging kan,hish..tu sb aku x suka makan leher ayam,hi3 ubat apa diaorg suntik pon aku x tau kat leher ayam tu  sampai nenek aku ckp jgn makan...hari2 nenek aku tgk tv dgr berita,tgk dokumentari apa semua,tu sb byk infomasi terkini yg dia tau,hi3 caya lah nenek aku ni,hihihihihihi suka suki je ckp leher ayam x boleh makan nnt leher senget,tp ramai gak yg makan leher ayam tu,tang tu lah yg sedap bila digoreng,hahahaha kan3 sama ada betol ke tidak ke kena tanya ustaz ke dulu,hi3 rasa mcm mitos je nak percaye ke x yek,nenek aku(sebelah ibu) dulu pon penah gak makan leher ayam masa dia anak dara x ade pulak masa dia bersanding dgn atuk aku x pulak senget leher dia,hauhauhau...
mcm x logik je,aku tgk leher nenek aku dulu elok je tegak nye masa dia bersanding x ade pulak leher teleng/senget mcm org tua2 dulu kata,ishhhhhh hahahahaha ade setengah petua org dulu boleh pakai ade setengahnya x boleh pakai,hahahahaha fikir secara logik akal,hihihihihihi
update pada pukul 9.37 pm

No comments: