Sunday, June 26, 2011

Biar Papa Asal Bergaya

Siapa pernah dgr perkataan tajuk di atas angkat kaki,hahahaha ni maksudnya pasal org yg suka bergaye padahal duit pon x lah seberapa cuma cukup2 makan je kat bank tu,hahahaha pakai brg branded2 mengalahkan anak jutawan datuk,tan sri,datuk seri tp hmmmm tgk2 duit kat bank pon berapa ratus jerk...jgnlah kufur nikmat sgt wei,hahahaha bersyukurlah dgn apa yg ade,ALLAH x suka kita sombong dan suka menunjuk2 mcm tu...pakai brg mahal2 baju mahal2 tgk2 beli baju kat bundle jerk....aku mmg x berkenan dgn org mcm ni kerja setakat gaji pon x seberapa ade hati nak berlagak mcm anak jutawan lah konon,ya lah kat dunia korg bolehlah berlagak kat akhirat esok rasalah azabnya di neraka nnt ye,apa guna ada duit yg x seberapa tp beli baju mahal2,duit x ada kat bank,kalau ade pon seyakat rm500.00 cukup2 makan je,aku pon kalau ikutkan boleh jugak buat mcm tu kalau aku nak,tp aku sedar aku ni singkek,anak org sederhana je,x kaya,x miskin..tp family aku ajar biarlah kita bersederhana jgn nak megah dgn apa yg ALLAH berikan pada aku dan family aku,aku mengaku aku boros..aku x pandai simpan duit,hihihi serius pada sesiapa yg terasa dgn tulisan aku ni bawak2 lah bertaubat ye,duit x ada nak berlagak mengalahkan org kaya jutawan  mcm DONALD TRUMP tu hah...org kaya tu laenlah duit dia dah byk,dia nak berlagak aku sikitttttttttt pon x heram me...yg miskin papa kedana nak berlagak mcm org kaya berada tu apa hal,psiko ke?hahahahaha kalau korg rasa korg ni anak jutawan nak berlagak mcm org kaya lantak korg lah tu antara korg dgn ALLAH tau..hahahaha dosa pahala masing2 tanggung,kubur pon asing2 kan,hahahaha berlagak taik kucing ko nak berlagak..dhlah duit kat bank pon setakat rm500.00 je nak beli baju branded2 beg tangan branded2 mcm gucci tu  baek lupakan je lah niat busuk korg utk menunjuk2 kat aku ni hah!nak muntah hijau aku tgk org mcm ni tau,hahahahaha nak baca blog kawan aku yg benci org mcm ni ok klik sini http://miszkeju.blogspot.com/2011/06/barang-branded-dan-si-pemakainyer.html
hahaha lagi teruk dia kutuk2 org yg suke pakai brg2 branded ni,hahahaha aku just kutuk org yg papa asal bergaya ni,hahahaha rumah pon sewa..kereta pon sewa,peti sejuk pon sewa nakj berlagak mcm org kaya pakai brg branded2 lak,hahahahaha manusia mcm ni gila dunia tp x nak usaha cari duit lebih nak kaya,tau2 nak actionnnnnnnnnnnn je lebih,hahaha kufur nikmatlah org mcm ni,hahahaha...
update pada pukul 5.23pm

No comments: