Tuesday, June 21, 2011

Terengganu bakal bina menara berkembar 30 tingkat

Fuyooo nnt terengganu bakal maju selepas KL nnt,sb menara berkembar akan terbina di terengganu setinggi 30 tingkat..kalau x percaye ckp amy cube klik sini http://www.hmetro.com.my/articles/Terengganubakalbinamenaraberkembar/Article
mesti korg x percaye lagi kan...hah..kalau x percaye mmg korg gagal sejarahlah jawabnya oi,hahahahaha
nnt mesti org2 terengganu bangga kerajaan nak bina menara berkembar tu nnt,x yah pegi KLCC nak beli baju2 branded,perfumes2 branded,apa2 yg branded2 la,hihihihi sape yg suke beli brg2 branded dari overseas sila angkat kaki...hahahahaha mesti syokkkkkkkkkk kalau terengganu maju 2012 nnt,hahahaha x payah pegi KLCC,sebagai bandaraya maju selepas KL,huhuhuhuhu
nnt igt nak ajak papa pegi sana lah sb kampung step mum aku pon kat sana gak,kalau dioarg sudi ajak aku pegi sana lah..kalau x sudi x apa lah pegi lah dgn member2 aku..aku ni pon bukannya free sgt nak keluar dgn kawan2 ni takut2 ade yg menipu ke,borimg lah duduk rumahhhhhhhhhhhhhhhh je!hari2 basuh baju,sidai baju,tgk tv,masak pon jarang2 je kat rumah,huhuhu selalu nenek kesayangan aku yg masak :p
cantek kan,hahahaha aku agak2 lah menara KLCC yg akan dibina oleh kerajaan Terengganu ni mcm ni ke rupanya ye? of course lah maybe yes kot,x boleh ckp no..x boleh....aku yakin mesti menara berkembar tu sama mcm KLCC ni kan,hahahahahaha nnt jd Terengganu CC lak nnnt,hahahahahaha
apa2 pon congrats 4 Terengganu kerana akan membina menara berkembar di sana nnt ye,see u at there,hehehehehe lalalalalalala Terengganu kitoooooo,huhuhuhu
update pada pukul 4.24 pm 21 jun 2011

No comments: