Saturday, June 11, 2011

Cara selamat untuk mengelak dari jadi mangsa simbah asid

gambar ni saya ambil dari facebook kawan saya,hehehe ini adalah cara cara utk mengelak kan diri dari disimbah asid..oleh org2 gila tu,hahahahaha tp tu lah x lemas ke,kesian pulak aku tgknya,hahahaha,kalau sesiapa nak try buat dlm gambar ni masa naik motorsikal mcm ni boleh lah cuba yek,kalau nak cubalah,kalau x nak..terpulanglah yek,hati2 je lah,tu je yg boleh sy pesan kan kat sini....

3 comments:

Jasman said...

amboi teroknye...safety 1st la tu.haha

amy amira said...

dah dia suruh bini dia pakai mcm tu nak buat mcm mana,kelakar siut..hahahaha

amy amira said...

naseb baek x pengsan