Friday, June 3, 2011

Kecoh betul

baby marah
haish..mcm2 hal yang terjadi baru baru ni, ish3 patut kah kita menghina budak tu,maksud aku,x perlu lah nak ceritakan siapa budak tu,kang tak pasal2 aku kena serang lagi kat dlm komen blog ataupon di fb pasal seorg remaja,dia dah ada fan page tau,hehehehe dah lah diaorg yg kutuk2 budak tu igt diaorg tu mcm lah TUHAN & MALAIKAT nak menilai dosa pahala budak tu,maybe keadaan dia yang memaksa dia jadi mcm tu,hahaha kang ade lak yang suruh aku bunuh diri lak kang!!!hahahaha aku masih waras..aku masih berdendam dengan musuh2 aku!!!AMISYA SUIN,ADILLA,KAKI FITNAH MASA AKU KAT TUISYEN DULU & BUDAK2 YG TAK PUAS HATI DENGAN AKU!!HAJAR TSUNAMI ATAU SITI HAJAR ABDUL AZIZ..aku mmg susah nak maafkan diaorang,aku susah nak ampunkan diaorg,apa yg aku tulis ni adelah luahan hati aku,harap korg x serang aku mcm mana otto babi tu serang aku!! au revoir

No comments: