Saturday, June 18, 2011

Sungguh kejam!

Geram betul aku baca berita mymetro hari tu!siap baling bayi dari tingkat 17!kejammmmmmmmmmm x ade perasaannnnnnnnnnnnn semoga hidup ko x akan aman kpd yg buang bayi dia mcm tu!binatang pon reti sygkan anak dia sungguh pon dia anjing & babi! tajuk kat surat khabar mymetro cover depan tu mmg x sesuai lah tulis ANGKARA BINATANG!patut tulis mcm ni ANGKARA DAJJAL,hahahahaha
mmg x berhati perut!serupa mcm dajjal!babi & anjing tau sygkan anak sungguh binatang x ade akal mcm manusia!ni tuhan dah bagi akal pakai buang mcm sampah je!sah2 setan tu x akan hidup aman dunia akhirat!
tu lah dh pandai buat pandailah tanggung,ni x pakai buang je!fuck! mmg nak kena hukum gantung org yg bunuh bayi mcm ni!kejammmmmmmmmmmmmmmm mcm mana aku x angin mcm ni!angin tahap kuasa 1,000 ni!! mmg angin sb aku paling benci manusia buang bayi mcm ni!apa dosa mereka sampai mereka nak buang mcm ni!harap2 pihak polis dpt tangkap bayi ni secepat mungkin!supaya diberi hukuman yg setimpal!
biar dia mati dlm keadaan terseksa sekali di tali gantung! mampos ko kpd yg buang bayi tu!kalau x nak jaga bagi lah kat org yg nak jaga bayi ni!bukan balingggggggggggg!http://www.hmetro.com.my/articles/Angkara__8216_binatang__8217_/Article
baca link yg aku bagi tu! mesti korg geram mcm mana aku geram & marah tahap kuasa 1,000 ni! semoga ALLAH akan beri balasan yg setimpal kpd pembunuh bayi tu! aku mmg kesian kat baby tu,dia x berdosa,ALLAH bagi dia hidup supaya dpt menyerikan lagi hidup mak bapak diaorg!ni pakai buang mcm sampah!apa salah baby ni!hah apa salah baby ni!
update pada pukul 3.07 am 19 jun 2011

No comments: