Friday, June 10, 2011

RUGINYA X TGK FILEM KUNG FU PANDA 2

ruginya aku x dpt tgk kung fu panda 2 :( ye lah bapak aku kan mana nak awak anak2 dia pegi tgk wayang sb dia kata buang masa lah,tempat budak2 couple lah..nenek aku pon ckp mcm tu...x puas hati betullah...ishhhhhhh x apa, nnt aku boleh tgk kat youutbe nnt :p hahahaha bkn apa aku nak sgt tgk filem kung fu panda 2 ni dkt sinema :( tp tu lah ayah aku x bg aku keluar dgn kawan2 aku :p dhlah kawan aku penah ajak aku tgk filem cun :( aku ckp aku x dpt pegi :( hurmm..nak tgk..nak tgk... please abah nak tgk...hehehehe

2 comments:

efa nur said...

alolololo...keciannye die..hihihi :D
xpelaa...nti tgk kt youtube jelaa ye..hehe :D

Jom Terjah Sini :)

amy amira said...

hehehehe yo lah akak,kat youtube kan ade :)