Saturday, June 11, 2011

Pencarian couple paling sweet,ramai kawan kawan facebook saya menentang?

aku x tau nak ckp apa lagi pasal 3 org page owners fan page pencarian couple paling sweet,ramai yg tentang kerana page tu telah mencemarkan agama,ramai yg kata tu fan page maksiat..aku boleh tunjukan bukti2 dia walaupon aku x reti nak print secreen fb tu..
drpd buat fan page maksiat ni!apa salahnya buat fan page berkaitan agama ke,alam sekitar ke..kalau fan page ni ditujukan utk suami isteri x apa lagi! ini couple yg belum kahwin!!!! pandai pulak marah! delete post aku kat fan page ni!sial betullah siapa yg create fan page ni kan...hahaha tu lah terlampau sgt asyik tgk drama korean sampai terbuat2 page ni pulak,hahaha drama korean lagi bestttt dr fan page ni tau,pencarian couple paling sweet konon...pegilah...ni adelah fan page pencarian ahli2 neraka..faham x apa maksud ahli2 neraka,hahaha dhlah buat maksiat lps tu bergambar dgn bukan muhrim..bangang! patutlah skrg ni byk kes buang baby,pelacuran,zina bermaharajalela,mcm dh x ade keje lain lagi dah oi!!sape yg like fan page tu,tahniah anda akan menempahkan tiket kelas pertama ke neraka nnt,mcm ni ke cara islam..dhlah program mencari cinta tu pon ramai yg dah boikot ini kan pulak fan page ni!!!

No comments: