Tuesday, June 28, 2011

Boikot astro

Astro akan diboikot kerana mengenakan bayaran yg tinggi kpd pengguna stesen tv berbayar tu,huhuhuhuhu baru berangan nak beli astro tp luapakan seketika dulu,huhuhuhu rasanya astro ni bkn di malaysia je ade,1 dunia guna astro kan,huhuhuhuhuhu fyi klik sini http://www.hmetro.com.my/articles/PersatuanpenggunaancamboikotAstrobantahkenaikancajlangganan/Article
dkt blog ben ashaari pon ade gak cube tgk kat blog dia tajuk 3 bulan x payah bayar astro kalau x silap amy lah,huhuhuhuhu rumah ayah amy guna astro,amy duduk dgn nenek,nenek x nak guna astro sb mahal,huhuhuhu
klik sini lagi http://www.benashaari.com/2011/06/jangan-bayar-bil-astro-3-bulan.html
dlm tu mmg astro naikkan harga sb x dpt kelulusan dari SKMM utk naikkan harga astro tu,huhuhuhu ramai yg merungut guna astro,bayar mahal,ade yg kata astro kaki kikis duit org lah huhuhu btw pak long dulu guna gak astro skrg ni dia dah berhenti melanggan astro dah sb pokai,huhuhuhu tp kalau byk duit apa salahnya kan,huhuhu nnt org2 kaya akan marah kalau astro diboikot lak nnt,x percaye korg tanya lah org2 kaya yg suka pakai astro tu,hahahahaha
dhlah time hujan x ade channel,bayar mahal,anti astro!


update pada pukul 6.23 pm

1 comment:

amy amira said...

naseb baek lah umah nenek aku x ade astro,umah bapak aku ade astro :p