Sunday, June 12, 2011

Kek secret recipe ada DNA khinzir

terkejut juga bila baca kat facebook kawan2 aku dia kata kek secret recipe ade DNA khinzir,ishhhh mmg x ada selera aku nak mkn kek lagi lah kalau mcm tu!yg jadi persoalannya pemilik restoran tu x perasan ke apa yg kuli2 dia buat kek tu,atau mmg dia pon bersubahat,YA ALLAH aku rasa mcm x selamat lagilah nak makan kek2 dari malaysia ni..baik buat sendiri kan
secret recipe
bende ni sebenarnya dah lama dah,bulan lepas diaorg kepoh kata jgn makan kek kat secret reicpe tu,bahaya tau,ade lemak khinzir,x elok org islam mkn..patut restoran ni diboikot lah tp sampai sekarang hilang mcm tu je pasal kek secret recipe ni..mcm mana ni,kalau mcm ni baik x payah beli kek kat secret recipe,beli kat luar je lagi senang,hahahaha
Update pada pukul 8.15 pm

2 comments:

Jasman said...

sy tak suka makan kek..haha

amy amira said...

tp sy suke mcm kek :)