Wednesday, July 6, 2011

Twitter rosak!

Hari ini aku betul2 bengang tahap gaban ni,twitter aku share link boleh nak tweet kat kawan2 aku x boleh!apa cite!ya allah apa lah dugaan berat ni ya allah!kdg2 tu aku rasa kecewa dgn twitter hari tu aku bukan main syg kat twitter sampai aku buat entri pasal twitter ,tp hari ni buat masalah pulak!badigol betol twitter ni!ya allah....apa nak jd dgn twitter aku ni :( kenapa kejam sgt google chrome ni terhadap aku!aku berdendam dgn ko google chrome!dulu facebook aku x boleh logout gara2 masalah center google chrome!skrg ni twitter pulak masalah,bukak lah mcm mana pon ttp mcm hampas! geram aku! nak bukak kat mozila firefox dan internet explorer jgn harap!lagi lah slow(cuma andaian aku) tiba2 bukak kat mozila firefox!hah ambik aku! kan dh boleh :) hi3
tapi yg aku geram sgt dgn twitter yg x puas2 hati sampai nak buang air besar pon ade nak marahkan google chrome ni!kejap elok kejap masalah!apa ni!mcm bengong je!haiya!sabor je lah tu je awok boleh katakan kat sini,hi3
geram aku ni pada google chrome x habes2 lagi ni,hi3 nak guna teknologi maklumat mcm internet ni kena byk bersabar,bkn setakat IT je kena bersabar,bende lain pon,nak makan pon kena gak bersabar hi3 tp kalau ade gastrik tu aku ni kena gak pegi makan tu je ubat eh,hahahahaha grrrrrrrrr dh lah nak out dulu ciao..
update pada pukul 7.58 pm

No comments: