Tuesday, July 5, 2011

Editing version by myself

nak tgk aku edit picture pakai picnik.com,mmg kalau nak edit kat bende alah tu jgn pilih premium nnt kena bayar x ke naya aku nak bayar,maybank 2u.com mmg x ade lagi jgn amy nak cari masalah,mati kena maki hamun dgn bapak aku nnt :p hihihi nak tgk hasilnya tunggu 
ini yg aku edit pakai frame belah dua,ala mcm batu belah batu bertangkup gitu,hi3,merapik lah aku ni,hahahahaha jap ade lagi 1 lagi byk nak tunjuk hasil karya aku ni :)
ini picture frame yg bunga2 tu ade kat picnik tp igt jgn tekan yg premium punye tau...naya nak bayar nnt,hahaha kalau ade maybank 2u.com maybe selamat  lagi,x gitu.....
sama gak pakai frame bunga2 gitu,huhuhu padahal aku bkn obses sgt dgn bunga :p
pecahan 3 kali frame dari picnik.com,senang je buat bende2 alah ni,hauhauhau...
soften image dgn 2 pecahan frame,hi3 mmg masa ni bilik tgh bersepah,mata mengantuk semasa take picture kat laptop,hi3 
apa mcm buruk x,hi3 mmg lah aku x secantik lady antebellum tu,hi3 aku kan melayu jati :p
dpn pintu tandas lak tu,mcm x ade tempat lain :p malu aku :p jap2 nak betulkan time dia di sini sy update pada pukul 6.42 pm,hi3 mmg sy pakai jam automatic punya nak publish bende alah ni,kuang2 ok lah au revoir...

No comments: