Thursday, July 7, 2011

Perkara Yang Paling Aku Tidak Suka!

Mengenai diri aku sendiri perkara yg paling aku x suka ialah..aku nak senaraikan di sini ye....




1.Org yg suka bergaya mcm ni biar papa asal bergaya..dh ramai aku jumpa kawan sekolah aku mcm ni!


2.Org yg suka menipu org,(aku pon dulu pernah tipu org gak) tp aku dah x nak buat dosa2 besar tu lagi ye,menipu adalah dosa besar ye..


3.Org yg x nak mengaku salah sendiri...


4.Org yg suka kutuk org(mcm aku kutuk org tu balik,bila dia mulakan dulu kutuk aku)




5.Org yg benci pada org gemuk..sb diaorg dah ejek ciptaan tuhan...




5.Org yg sombong dan ego!




6.Org yg suka mendesak..(baran lah aku!)




7.Org yg suka mencuri!


8.Org yg suka mempermainkan perasaan org lain


9.Org yg tdk berfikir matang


10.Org yg suka menganggu aku tengah online internet dan semasa aku tgh dengar lagu2 best...ish...


11.Org yg suka menuduh org!aku selalu kena tuduh yg bukan2 masa aku sekolah rendah dulu! dgn kawan aku dia tuduh aku pinjam buku teks matematik dia!padahal bapakkkkk aku yg beli buku tu tau!aku x akan ampunkan dia dunia akhirat!termasuk cikgu english aku masa darjah 2 dulu!dia percaya bulat2 ckp budak kaki fitnah betina bohsia tu! what the fuck!

12.Org yg suka mengumpat!

mmg aku benci pon org2 dlm 10 kategori ni!do i care! kalau aku robot buatan manusia mmg aku x ade perasaan...aku ikut je ckp org dan aku x makan,x tidur,x mandi,x solat,sb robot kan x kan nak suruh dia buat mcm aktiviti manusia!kan3 hi3 sape2 yg termakan cili dia yg terasa pedasnya kan...selalu aku kena ayat mcm ni kat kawan2 sekolah aku dulu..dah naseb aku..tu sb aku selalu angin je bila pegi sekolah!mmg org yg paling aku benci sekali budak yg bernama adilla tu lah yg tuduh aku curi buku dia math dia dulu masa ku darjah dua!..mmg aku rasa kdg2 aku teringat balik apa yg dia buat kat aku dulu tu! YA ALLAH ko berikan lah aku kekuatan ni ya allah! bkn tu je..mcm2 aku kena tuduh masa aku sekolah rendah dulu!sume bagi aku marah! aku tulis surat dgn kawan aku pon aku kena marah dgn cikgu gila tu masa ku darjah 3 dulu! tu sb aku gagal SPM hari tu! 2 kali ambik SPM,tp math mmg aku gagal sb tu salah aku jgk lah!sb selalu online fb je masa thn 2010 tu,masa 2009 suke tgk tv, baca pon ala kadar je...mcm berada di zon selesa je!ish...korg yg buat dosa dgn org lain baik cepat2 lah bertaubat ye,dunia pon nak kiamat!pasal budak kaki fitnah tu,aku serah pada ALLAH je lah utk maafkan dia,semoga allah ampunkan dia bukan aku..aku hanya manusia biasa je....lps ni korg nak kutuk aku belakang kutuk lah,korg lah yg kufur hakikat sb korg kat akhirat esok akan makan daging saudara seagama korg sendiri!korg dah makan daging aku mcm mana NURUL FARAH AMIRAH tu mengumpat aku suka menipu dulu! x yah lah nak m'ngumpat sgt!korg nnt akan mati jugak kan!nnt kena soal dgn malaikat mungkar & nangkir gak kan! jgn igt korg tu tuhan ye nak ngumpat2 org! kalau org tu x gosok baju hahaha pon x boleh mengumpat kalau korg maseh igt azab Allah pedihnya mcm mana...kat akhirat besok..mcm mana azabnya org mengumpat! kena potong lidah tau x...x takut ke azab Allah,ye lah aku pon kdg2 ade jugak kutuk org..ya aku tau aku salah,aku kutuk org sb diaorg yg sound aku maki hamun dulu...so aku kutuklah diaorg balik!heh! pegi mati lah org2 kaki fitnah,kaki kutuk,kaki umpat,kaki jahat yg mcm2 lagi lah,jgn igt aku budak bodoh yg x tau apa2 ye,hey, korg igt korg tu belajar tinggi2 tp korg ni bodoh2 berbatu2 tahu! korg bodoh dan jahil dlm bab2 bahasa korg,disiplin korg..kalau pandai belajar tp ilmu agama jahil pon x guna jugak! tu keje dia mengumpat sana..mengumpat sini...buat dosa free...silap2 org yg kena umpat tu ambil pahal korg free je..yg mengumpat tu dpt dosa free yg kena umpat ni,kot ye pon org yg korg umpat tu bersalah pon..jgn lah mengumpat...ckp lah depan2 biar dia tahu apa salah dia..supaya dia maki hamun ke,menangis ke! hah! igt ye aku x ampunkan org yg mengumpat aku dulu ye..korg yg mengumpat aku dulu doakan je lah supaya ALLAH bukakan pintu hati aku ni supaya ampunkan korg ye,ok,doa yg baik2 je lah..kalau korang nak doakan aku yg buruk2 pon x apa..ia x memberi kudis dalam diri aku..nak serang inbox aku silakan...aku akan menganjeng balik! muka hodoh pon nak hina aku ke SHAZREEN FAIZURA oi! ko tu bukan tuhan! ko tu pon MAKHLUK ALLAH jugak kan,nak suruh aku lapikkan tudung aku kat p****** p***t buat apa! dah sah2 ko x pegi sekolah kan!time agama ko ponteng kelas kan! ko tidur time agama dlm kelas kan!betul x...bg aku org yg bermulut longkang ni mmg x ada tuhan dah nak kata org!x ade maruah diri! kalau org yg ada maruah dia x akan lazer mcm tu!aku mulut laser pon sb aku kutuk babun2 yg kutuk aku dulu! diaorg nak pedajjal aku! aku dpt pahala korg free je..korg dpt dosa aku free je,igt ye allah bayar cash je kat korg ye!

soseh soseh : Awaslah daripada mengumpat..kerana mengumpat lebih besar dosanya dari berzina! igt korg..allah bayar cash je,betina yg aku sebut nama dia tadi,dh kena buang sekolah dah oi,tu lah sape suruh mengumpat aku dulu...

update pada pukul 6.01 am
8 julai 2011

No comments: