Tuesday, July 5, 2011

Blogger buat hal?

Baru tadi pegi kat fb tadi ade baca blog kak puteri katek tu ade berita pasal blogger buat hal,haiya kalau nak tau pasal blogger buat perangai tu sila klik sini http://www.puterikatek.com/2011/07/blogger-buat-hal-lagihaih.html
terkejut beruk sy baca pasal berita ni,hauhauhau...dulu wartawan hiburan disalahkan kerana menulis gossip yg bukan2 pasal artis,mmg patut pon!diaorg disalahkan,hahahahaha jgn marah ye joyah,hi3 
see that,tu lah pasal sb tu kak wardina nak saman blogger yg fitnah dia! sbg blogger,kita kena jaga penulisan dan setiap penulisan tu mmg org akan view...kita punye blog...hi3,bende2 ni kalau dah terlajak habes lah..terlajak perahu boleh berundur boleh berundur,terlajak menulis entri buruk padahnya...ish.. mmg x ade maafnya kalau dah tulis pasal fitnah2 org ni,hi3 baru baca blog kak lekat lekit tadi menteri saman blogger... sumber ni pon dari kosmo sila klik link nihttp://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?
y=2011&dt=0704&pub=Kosmo&sec=Terkini&pg=bt_13.htm
blogger kena saman dgn datuk rais yatim,hi3 tu lah ni merupakan pengajaran pada sume para blogger2 sama ada anda popular atau masih baru sekalipon tlg  lah kalau boleh jgnlah tulis pasal politik ke,pasal artis ke baek tulis yg baik2 je ataupon pasal perkembangan fesyen ke,keadaan  sekeliling ke,hi3 jgn jd mcm sy ni kdg2 memerli org dlm blog lak,hi3 :p dhlah kalau aku kutuk org dlm blog ni pon x guna gak,bkn dpt pahala pon,hahahahaha...betul3 hehehehe apa yg aku merepek lagi ni,hi3 hah...terkejut beruk korg kalau aku ckp hah....cikgu aku pon selalu gak buat mcm tu,hah...hi3 lawak2 dh lah berbalik pada tajuk ni,sebenarnya kalau nak jd blogger ni,dia x boleh mengutuk org,bercakap berkenaan hal2 politik dgn tujuan fitnah mcm mamat yg dah kena saman tadi tu..dan mcm2 lagi lah,aku nak tulis pasal anwar ibrahim pon x berani,hi3 kang aku kena sound dgn budak bernama  GOOD YEAR di facebook lak kang,sb dia kan sokong PKR kan,hi3 boleh kata
aku block dia di fb sb aku kata boleh kutuk si anwar tu,hi3 x pasal budak tu tuduh aku sokong anwar lak,hurmmm sabor je lah,dh nama pon org x reti bersyukur,dia pegi sekolah pon sekolah kerajaan pulak kan...bkn swasta pon,kalau swasta boleh lah korg nak kutuk2 kerajaan ni x betul,that's way i really2 hateeeeeeeeeeeeee politics dirty & liar! ok lah aku nak bla ni ta ta
update pada pukul 12.26 am
6 julai 2011

No comments: